2015. jún 12.

Kellemesen csalódtam

írta: Kristóf Tarnay
Kellemesen csalódtam

Tegnap egy cikkemhez levelet írtam az MTVA sajtóosztályának. Nem tudtam, mire számítsak azok után, amit például az Indexnek reagáltak.

Ehhez képest azt kell mondjam, kellemesen csalódtam. Három órán belül elolvasták, és korrekt választ kaptam.

Meggyőződésem, hogy a két választ nem ugyanaz a személy írta. Én őszintén szólva sosem voltam az, aki szeretett általánosítani például a közmédiában dolgozók munkájával kapcsolatban.

Tudom, hogy az M1 olyan, amilyen (akkor, amikor), politikailag elfogultak, a hírműsor sokszor ugyebár tragédia, ugyanakkor úgy gondolom, sok rendkívül értékes munkát végző embernek is helyet adnak. (Persze van, hogy valakivel készítesz egy interjút, és a felét visszavonja, de ez egy más kérdés.).

Nos, azt gondolom, ha a köztévénél csak ilyen emberek dolgoznának, akkor merőben más lenne a róluk általánosan kialakult kép.

Csak összességében ők jártak rosszul. Az Indexet ugyanis egy egész picit többen olvassák, mint minket...

Szólj hozzá

levél köztévé mtva